7 Eylül 2011 Çarşamba

Femdom Sahibe olmak finans kölesi sahibi olmak - itaatkar finans kölesi salaklığı - salak köle arıyorum

Artık sen benim kölemsin ve bana itaat etmek zorundasın. Başka zorluklar hayat zorlukları aile düzeni sorunları diye karşıma gelemezsin. Sen benden kaçsan bile kendinden kaçamazsın. Sen köle olarak doğmuşsun ve köle olarak kalacaksın. Şanslısın ki seni soyup sovana çevirmek istemiyorum. Senin güvenecek bir güce ihtiyacın vardı. Bende sana yardım ediyorum. İşe yaramanı sağlıyorum. Boşa paranı karcamanı istemiyorum. Yazık değilmi sana? Yazık başka yerşerde paranı harcarsan üzülürüm. sende üzülürsün. Artık Benim doğru yerlere para harcayacağımı biliyorsun. Bundan sonra daha dikkatli olacak ve kendine ait harcamalarını kısacaksın. şimdi kendine hemen çeki düzen ver ve ihtiyaclarım için seni kullnacağım için sevin. senin gibi aptal itaatkar köle bulmak zor. değerini bil ben senin iyiligin icin sana yardım ediyorum bunu da unutma aptal.

10 yorum:

Erdo dedi ki...

Merhabalar. Saat ile ilgili yorum yaptiktan sonra, simdi bu yorumu yaziyorum : demeliyim ki, ben de bir erkek arkadasima finansal kolelik yaptim eskiden. Bir kadina bu tur kolelik yapmadim hic ama ileride olabilir. Heyecan verici bir sey cunku.

Guvenilir bir kadin arkadasi varsa Leydi'nin, bana ulassin.

KLNM dedi ki...

Peki size nasıl ulaşabiliriz Leydi'm

finansal köle dedi ki...

bu oyuna sizin ikinci finansal köleniz ve oyunun üçüncü kişisi olarak katılmayı çok isterdim hanım efendim.

Leydi'nin salagi dedi ki...

Leydim tarafından kullanılmak isteyen arkadaslara önerim hiç bulaşmasınlar.. deneyiminiz yoksa hiç ama hiç heyecanlanmayın cunku bu oyun falan değil. ciddi ciddi kullanılıyorsunuz ve hiç bir kazancınız yok kullanılmanın verdiği his dışında...

önerim dikkatlice düşünmenizdir..

uyardığım halde,yok karar verdim diyorsanız, Leydimin profilinden ona ulaşabilirsiniz.

kolay gelsin

finansal köle dedi ki...

deneyimim var. webde boş atan kölelerden değilim. ama kullanılmaktan çok kullandırtır tarzda bi ilişki yaşadım ve bu tad vermedi. görevler almak yerine getirmek, ve tabiki finansal anlamdada sömürülmek istiyorum. seninle aynıyım yani. yeri geldiğinde yanlış yaptığımı bilsemde emir bir kez verildiyse köpek gibi uygulamak zorunda olduğumu hissediyorum ve zevk alıyorum. yetebildiğimce leydime hizmet etmek ve istek ve taleplerini yerine getirmek benim için zevktir.

finansal köle dedi ki...

finansal köleniz olmak istiyorum deneyimliyim

xxxxx dedi ki...

Benim kolem olmalisin artik. Seni benden iyi kmse somuremez

Unknown dedi ki...

Face hesabım Mistress Hera..finansal köleleri bekliyorum.

metin dedi ki...

leydim ne zamandır size uaşmak istiyom bu bilgisayardan pek anlamıyom face hesabınız yokmu

Unknown dedi ki...

Kölem olacak istediğim zaman gelecek istediğim zaman gidecek herşeyi korkusuzca yaşayabileceğim bir köle arıyorum

En çok okunanlar