1 Eylül 2011 Perşembe

Sahibem , Leydim'in finansal kölesiyim ,salak köle , para kölesi , parasal kölelik , financial slavery , hediye almalı para göndermeliyim. Zavallıyım



Leydim, benim evli olup olmamamın hiç bir fark yaratmayacağını söylüyor.
Onun tek istediği ona itaat edip finansal olarak isteklerini yerine getirmem. Ona para göndermem..

Bana her zaman onu kendimden daha fazla düşünmem gerektiğini hatırlatıyor.
Onun çok iyi bir Sahip olduğunu ve bana karşı kötü niyetli olmadığını bilmemi istiyor.

Benim sadece Onun salağı köpeği ve kölesi olmam gerektiğini , evli olsam bile eşimin köpek olduğumu bilmesine gerek olmadığını tek yapmam gerekenin Onun tarafından kullanılmak olduğunu söylüyor.

Bence Leydim kesinlikle çok haklı..

Ben Leydim'in finansal kölesiyim. Onun isteklerini elimden geldiğince yerine getirmek zorundayım. Ben zavallı bir köpeğim. Fiziksel olarak itaat edemediğim için Leydime finansal olarak hizmet edebilirim. Onun istekleri için ona para gönderirim.

Cep telefonu hattı için kontur gönderirim.
Kredi kartı borçlarını ödemesi için yardım ederim.
Ben zaaflı bir köle bozuntusuyum...
Leydim beni kullanma konusunda her hakka sahiptir. Ben geri zekalıyım. O ise beni kullanmayı seven , benim gödnerdiğim paraları kendi isteklerine göre kullanan bir hanımefendi..

Kendisi çok yoğun bir insan.
Çok uzun süredir onu sanal olarak tanıyorum. Kölesi olmama karar vermesinden beri 1-2 defa görebildim.. Online olarak daha çok o istediğinde görüşebiliyorum.. Genelde benimle konuşmaz. Sadece ihtiyacı olduğu şeyleri iletir.. Benim zaaflı bir salak olduğumu bilir ve benim salakça finansal olarak kölelik yapacağımı bilerek isteklerini söyler..

ben ezik bir köle bozuntusu olarak isteklerinin çoğunu yapamam..

elimden geldiğince Leydime kendimi kanıtlamaya çalışarak ona istediği para miktarlarını gönderirim..

Bu blogta sağ taraftaki listedeki emirleri yerine getirdim. 2008 senesinden beri Leydime azar azar da olsa itaat etmeye çalışıyorum...Az olmasının nedeni beceriksizliğim.. :(

O herşeyin daha iyisine ve daha fazlasına layık..
Keşke bu zaafa sahip tüm köleler Leydim tarafından kullanılsa ve O daha da güçlense ve mutlu olsa.. Bu konuyu Ona açsam da bana benden daha salağını bulamayacağını söylüyor.

Etrafta daha fazla salak ve finansal köle olmak isteyen var mı bilmiyorum ama? Leydimin daha fazla güçlenmesi ve daha fazla mutlu olmasını isterdim..

O herşeyin en iyisine layık ve ben ve diğer tüm köle olmak isteyenler Onun tarafından kullanılmalı..

Çünkü O kullanmayı ve biz ezik kölelerin parasını kendisi için harcamayı seviyor...

Sizi seviyorum Leydim...
aciz ezik beceriksiz salak köleniz olmaya çalışan köpeğiniz..


not:
her seferinde bu zaafımdan kurtulmak istesem de kurtulamayıp Onun tarafından kullanılmak ve Onun tarafından dalga geçilmek istemem kadar garip ve acizce birşey yok... Ama bir şey söylemeliyim. Leydim hayatta en fazla güven duyduğum kişidir.. Benim bu zavallılığımı ondan başkası bilmez.. O yüzden Leydim çok Özeldir.. ve ben Ona itaat etmeye ve para ödemeye devam etmeliyim. Edeceğim...



4 yorum:

Leydi'nin salagi dedi ki...

salak aptal gerizekalı köleniz olarak Sizin için herşeyi yaparım Efendim.. yeter ki Siz daha fazla güçlenin..

Leydi Leydi dedi ki...

çok şey yapıyormuşsun gibi yazıyorsun buraya
oysa yapman gerekenleri biliyorsun. Çok yoğunum o yüzden yazamıyorum ama yazacağım zamanı gelince

Leydi Leydi dedi ki...

bana ulaşmak isteyen gerzekler, ne yapmanız gerektiğini buradan söyleyeyim! Bana mail atıp lütfen soyler misiniz falan demeyin boşa zamanımı harcatmayın.
IBAN numarası ile para gonderirken isim gerekiyor diyenlere istediginiz isimle gonderi yapabilirsiniz. Merak ediyorsanız deneyin olup olmadıgını ben size soylerim salaklar!!!!

Adsız dedi ki...

Nolur beni de kabul edin

En çok okunanlar