29 Nisan 2013 Pazartesi

Finansal kölelik ve güvenmek

Geçenlerde Leydim'den bir mail geldi. Heyecanlanıp baktığımda fark ettim ki, aslında mail bana değil başka birine gönderilmiş ben ise CC kısmında eklenmişim. İncelediğimde mailin finansal kölelikle ilgilenen birine yazıldığını anladım.

Şimdi konuyu çok detaylandırmadan özetleyeyim. Finansal köle olmak isteyen birine Leydim cevap maili yazmış ve soracağın sorular varsa bana değil salağıma sorabilirsin demiş. Bende elimden geldiğince finansal köle olmak isteyen arkadaşın maillerine cevap vermeye çalıştım. Daha sonra da Leydime bilgi verdim.

Leydim benden bu yazıyı yazmamı istedi.

Finansal kölelik tamamen güven meselesi ile ilgili bir durum. Karşılıklı kişilerin birbirlerini tanıması ve güvenmesi gerekiyor. Yazıları başından beri okursanız finansal köleliğe (yani benim Leydimin salağı olmama) ilk olarak nasıl başladığımı ve durumun nasıl ilerlediğini çok net görebilirsiniz. Nasıl ilk adımı attığımı ne kadar uğraştığımı hala nasıl uğraşmaya çalıştığımı...

Esas iş ne yazık ki (bende bir salak olarak söylüyorum) bizlerde (yani salaklarda) bitiyor. Salak olduğumu olmak istediğimi kendimi kanıtlamak istediğimi hep ben belirttim ve hep ben ilk adımı attım. Ne yazık ki burada Leydime gelen taleplerde hep görüşme isteği, güvenememe saklanma zorunluluğu, kendini açığa çıkartamama gibi sorunlarla karşılaşılıyor.

Finansal olarak kullanılmak istiyorsanız ilk adımları hep sizin atmanız gerekiyor. Biliyorum bu çok zor ve salakça, ama zaten salak olduğunuzu ve bu salaklığınızı kullanmasını istediğiniz için bir Leydi aramıyor musunuz?

Burada kendinize sormanız gereken:

Siz gerçekten finansal kölelik istiyor musunuz? Korkmanız normal!!!

Unutmayın,  güven kazanmak için ilk adımı hep sizin atmanız gerekli ve ben Leydimin salağı olarak size Leydimin doğru kişi olduğunu çok açık yüreklilikle söyleyebilirim. Çünkü o beni tanımak istedi, tanıdı sınırlarımı öğrendi, yapabileceklerimi ve yapmam gerekenleri görüp karar verdi.

Şu anda ben Leydimin salağıyım ve Onu çok seviyorum.

Siz harika birisiniz Efendim. Sizin salağınız olmama izin verdiğiniz için milyonlarca kez Teşekkürler...

Hiç yorum yok:

En çok okunanlar